torsdag 5 november 2009

Utflykt till Täby C!

Nu var det två dagar sedan som jag ens var utanför dörren med tjejerna så idag var det dags för en liten utflykt till Täby C. Vilket snö rusk det var...huuuua!!! Där träffade vi två stycken mammor från den ÖF vilket var trevligt. Isa och hennes man hade nyligen varit och vaccinerat sig mot nöff, nöff!!! Jag ska också ta tag i vaccinationen snart då jag verkligen vill vaccinera mig nu!




Tjejerna mår ialla fall bättre nu! Olivia fick aldrig någon feber och Cornelia hostar endast lite nu men annars så är de pigga och glada!

Ska se om jag kan fortsätta med att fixa ordning barnalbummen lite...eller kanske jag ska gå och lägga mig och läsa en bok? Finns så mycket man vill göra när tjejerna vilar...får se vad det blir! Det blev Halens katalogen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar