fredag 20 november 2009

Fick en röd ask choklad!

Innan min man kom hem denna underbara Fredag så plockade jag i ordning lite då det såg ut som ett riktigt slagfält hemma. När min kära kom så fick jag ett stort rött hjärta med choklad praliner - Vi firar nämligen lite extra idag då det var exakt 2 år sedan stickan visade ett härligt och stort PLUS!!! Kan berätta att det var höga glädjeskutt och mycket tårar den morgonen inne på toaletten det vill jag lova! Inte hade man hoppats på att det var två stycken underbara små töser som låg i magen då!!!!

Tjejerna åt inte så mycket mat men fick ändå en massa färska bär och lite glass till efterrätt...det är ju ändå FREDAG!

Cornelia tv och Olivia th...smaskens med glass!

Vi har verkligen haft en toppen kväll med en massa mys pys.
Vi tyckte att tjejerna var lite väl griniga bara men låtsade inte så mycket om det förrän min man tog febern på dem efter badet...båda hade fått feber igen!!! Attans också...trodde ju att de var feber fria, men nej nej febern hade återigen stigit till ca 38 grader. Hur som haver så efter de fått lite mat, bär och glass pinne så spelade vi "Lollo och Bernie" numera deras favvo låt och våran också för den delen... hi hi! Får en verkligen på Rhodos popp humör!!!

Tvilling syrrorna dansar till Lollo och Bernie låten!

Efter tjejerna lagt sig så kikade jag och Chrille på Idol och drack kaffe, konjak och åt choklad praliner! Vi har haft en toppen mysig kväll som verkligen gått i KÄRLEKENS TECKEN och VERKLIGEN firat PLUS:ET på stickan!!! :-)))))
Hoppas att ni har haft en lika trevlig kväll!
Godnatt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar