fredag 6 november 2009

Slut på vaccinet!

Var och letade efter vaccin idag, slut på både BVC och Täby Doktorn! De får nytt på Tisdag så då tänkte jag försöka få mig en dos!

Hittade sedan en lammstek på Metro som vi ska äta på lördag och hann även in till Åhlens lite snabbt och köpte mig en toning...får se när jag hinner testa den...

Tjejerna fick leka lite i lekhörnan en stund vilket de alltid tycker är lika roligt, dock väldigt jobbigt för mamma då de hela tiden ska försöka klättra ur...men tillslut så började det bli dags att trava hemmåt igen! Cornelia var verkligen INTE på sitt bästa humör idag...så gnällig och trött hela tiden! Olivia satt däremot och klappa händerna och skrattade på vägen hem i bilen! Cornelia var också betydligt lugnare när hon fick komma in i bilen!

Hemma så värmde jag på lite köttbullar och makaronisar med ostsås åt tjejerna! De lekte en liten stund till och jag hann också äta lite kyckling och makkisar. Efter ytterligare en liten stund så var det dags för blöjjbyte och sedan sängen...AJ, aj hade glömt att all deras sängkläder låg i tvätten och i torktumlaren då båda deras blöjjor hade läckt i natt...suck! Så nu var det ju bara att improvisera snabbt och slänga på lite nya lakan och bädda med filtar och sedan lägga ungarna. Det gick fint! Båda somnade ca 12:40!

Ikväll så blir det myspys!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar