måndag 23 november 2009

Tvilling besök hos Mille, Oliver och Helene!

Idag var det en rolig dag! Jag och Helene hade äntligen fått till en träff. Har inte träffats sedan i sommras så det var verkligen på tiden och hennes pojkar Mille och Oliver är ju så bedårande söta! Packade iordning lite lunch och klädde på och lassade jag in tjejerna i bilen och ställde in GPS:en. Det tog exakt 5 min med bil från dörr till dörr, helt fantastiskt! Det var så kul att träffas igen, vi har ju sådana roliga minnen att prata om när vi träffas. Gravida, inlagda på Danderyd för att sedan båda två hamna på Neotal avdelningen med våra småttingar...ja vi har gjort denna tvilling resa tillsammans kan man ju gott säga! Ingen av oss hade barn sedan förut utan det första man får är två på engång...en omställning vill jag lova!!!

Tjejerna fick leka, äta lite pepparkaka och kalas puffar "utan choklad"...oj vad de tyckte om dessa puffar. Jag var tvungen att säga åt min man att köpa ett paket hem till oss också, hi hi! Sedan blev det lunch och lite mer lek och bilen hem. Tjejerna sov i 2,5 h...helt slut körda! Det var skönt då fick jag också vila lite.
Barnens lekrum tv och Helene, Mille och Olivier th
Olivia myser med Oliver eller Mille...
Tvillingarna äter pepparkaka!
De hade även en rolig tunnel att krypa i!

Tvilling mammorna Helene och jag själv!

Imorgon åker min kära man till Madrid...snyft!!! Blir borta tills på Fredag kväll. Tror ändå att jag och tjejerna ska ha det bra då vi träffar farmor och farfar på Onsdag kväll och sedan kommer min mor på Torsdag och stannar tills på Fredag. På Fredag kväll kommer farmor och farfar och gör oss sällskap på middag. Får se vad jag ska hitta på och laga då, jag får ju alltid så god mat av svärmor så man får ju lite prestionsångest. Något smarrigt blir det ialla fall!
KRAM och trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar