söndag 28 februari 2010

Sjukstuga på landet!

I Fredags så var jag hemma med tjejerna för att packa och för att hinna i tid upp till landet. Vi hämtade upp svärmor som jobbar i Kista och körde sedan vidare mot landet. Väl på landet så försökte vi sätta på vattnet men det hade tyvärr frusit...det kom inte igång förrän dagen efter runt 10:0 tiden.

Olivia har ju varit väldigt dålig några dagar men hämtade sig frammåt Lördagen. Cornelia blev sjuk på Fredag kvällen och på natten så skrek och grinade hon ungefär var femte minut...var jag trött dagen efter? Tack och lov att Olivia inte sade ett knyst på hela den natten. Hon är helt kry nu men Cornelia hade 40 graders feber när vi kom hem ifrån landet idag. Vi var dock inte särskilt pigga någon av oss då både svärmor och svärfar också var förkylda samt att jag och Cornelia blev sjuka ungefär samtidigt uppe på landet. Det var samma natt som Cornelia var så otroligt orolig som jag också hade en sådan hemsk feberfrossa samt problem med magen...såååå nära att jag spydde, det var samarinen och alvedonen som räddade mig. Jag var helt sänkt hela lördagen men hämtade mig lagom till Melodifestivalen. Helgen var tuff med ungarna men det är ändå så mysigt på landet med brasan som brinner nästan hela tiden och sedan var det ju Melodifestivalen med mys pys så det väger upp ändå!

Chrille har ju haft sin grabb kväll nu och det hade varit en mycket lyckad kväll! Nästa Lördag är det min tur att få gå ut och ha lite roligt! :-)

Nu sover tjejerna och jag är så trött! Då Cornelia och jag inte är helt krya fortfarande så blir jag hemma imorgon med tjejerna.

Trevlig Söndag kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar