tisdag 1 december 2009

Simmat!

Idag har vi faktiskt tagit det rätt så lungt vilket är såååå skönt! Hängde upp gardiner i de två sista rummen som var kvar så nu är det fint överallt. Vi gick sedan ut en timme för att få lite frisk luft, igår var vi ju inne hela dagen. Efter de vaknat efter dagens sovpass så mös vi bara i soffan och lekte lite lugna lekar tills pappa kom hem. Gjorde sedan Korvstroganof med rivna morötter i, blev helt ok. Kom på väldigt sent att jag ville åka och simma och det gjorde jag också. Var i badhuset runt 18:00 och tog mitt första simtag vid 18:05 och var klar 18:50, då gick jag och satte mig i bubbelbadet och njöt av att jag var barnfri!!! När jag kom hem hade min man precis satt ner tjejerna i sina spjälsängar för läggdags så jag pussade dem godnatt och kramade dem. Sedan tittade vi Desperate House wifes! Brukar alltid välja att titta på Dr House men det gick inte idag...konstigt, måste vara något som jag missat!

Barnfri kommer vi ju även vara på Lördag då jag och och Chrille ska fira vår 9 åriga bröllopsdag!!! Åhhhh vet att det kommer att bli kanon. Vi börjar med en lunch och lite julmarknad och sedan går vi till hotellet och badar bubbelbad för att vidare äta på "5 små Hus" och gå på musikalen CATS!!! Vi får se vart vi tar vägen sedan, inte hem på engång hoppas jag, men man kanske är så trött efter allt så man bara stupar i säng, vem vet? Skulle gärna vilja svänga mina små lurviga på ett dansgolv någonstans...var typ 2 år sedan jag var ute på ett dans ställe så jag LÄÄÄNGTAR verkligen efter en ute kväll också.

Jag har börjat att läsa ännu en bok av Stephenie Meyer den heter "När jag hör din röst" och är nr 2 av 4 böcker! Jag tycker att 1:an var mycket bra och hoppas på att denna bok också ska fånga mig, än så länge så känns det som jag fortsätter att läsa där den andra slutade så det känns helt ok. 1:an har ju gått på bio för några månader sedan...attans att jag missat den men min syster har filmen hemma så jag tänker låna och kika på den när jag får tid. Nr 2 är boken som jag läser nu och som även snart kommer ut på bio. Hoppas att jag kan se den filmen i mellandagarna.

Nu bokläsning, Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar