onsdag 9 december 2009

Ingen bra dag idag!

Har kännt mig så trött idag, tror att det måste vara allt som hänt de senaste dagarna. Först så var vi ju på myshelg jag och min man, sedan på Måndagen så var det begravning vilket verkligen tog så hårt på krafterna, sedan igår så bråkade jag med en granne...fyyy så jobbig människa! Det handlade om den där P-böten som vi hade fått för några veckor sedan. Någon av våra grannar hade anmält till en lapplisa...vi blev så förbannande, även fast vi stod fel (handikapp ruta som ingen i huset använder) så gör man inte så mot sina grannar tycker jag ialla fall. Hur som helst så har vi en i huset som "ingen tål" typ ovän med alla, hon hejjar aldrig och alltid grinig och har anmält grannar förut...så jag frågade om det var hon som hade ringt till P-bolaget..det skulle jag ju inte ha gjort, hon ringde sedan upp senare på kvällen och berättade att hon var så arg och ville diskutera vidare. Jag kände att jag började koka inombords för otrevligare människa får man nog leta efter...ja ja så var det med det! Vi var väl hennes enda vänner i huset förut men nu har hon inga... :-) Efter allt detta så var jag så trött idag, kännt mig som en zombie som gått runt här hemma...varit som jag haft klister blandat med bommul i huvudet!

Men i all trötthet så har jag ändå mina ljusa stunder, då barnen är vakna och är på glatt humör samt så har jag även idag slagit in min första julklapp som är till min man!!! Nu längtar jag så mycket till julen att jag snart spricker då min man kommer att vara hemma i över 2 veckor! Jippy!

KRAM mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar