tisdag 6 oktober 2009

Täby Centrum

Så skönt då kan man checka av lite saker som behövde göras denna vecka. Det var ju skor och badblöjjor som jag skulle inhandla idag och det blev det plus lite till förstås. Jag har så svårt för att bara gå in och köpa det jag kom dit för, får alltid med mig en massa annat hem också...min man är van numera men grymtar alltid när han ser att det inte är en kasse utan kanske flera...

Jag hittade ialla fall jätte fina små rosa skor, rosa byxor och bodys till tjejerna så nu har de lite nya kläder till resan. Sommarens kläder har ju blivit så solkiga efter all lek i sandlådor och på lekplatser och skorna alldeles för trånga...

Förut handlade man alltid någon nytt till sig själv innan man skulle resa nu har det verkligen omprioriterats...jag hoppas istället att jag kanske hittar en ny bikini och en ny klänning på Rhodos!


Hade även turen att träffa på några mammor och deras barn från Öppna Förskolan. En av mammorna jobbar som Baby sim instruktör. Jag skulle ju köpa engångs badblöjjor också men sedan när hon sa att hon sålde badbyxor så var jag ju tvungen att kika på dem, hon hade nämligen med sig kassvis i bilen. Kunde ju inte bestämma mig som vanligt för vilka så det blev 2 st olika * 2 förstås...se bilden nedan.









Då tiden sprang iväg så valde jag att åka hem och äta lunch hemma istället för att följa med de andra, hade varit jätte trevligt men inte med 2 gnällande ungar...får bli en annan gång!

Gällande deras nya pass så tycker jag det är lite roligt eller kanske fånigt att det står "Not able to sign" i deras pass...vilken 1 åring kan signera sitt namn själv???

Imorgon blir det att inhandla lite till Visningen, man får ta lite pö om pö.

2 kommentarer:

  1. Va kul att du börjat skriva! Då ska jag kika in lite då och då :-)
    /Malin

    SvaraRadera
  2. Förstår nu hur jag ser dessa kommentarer! Ja kika gärna in när du får tid över! Kram

    SvaraRadera