fredag 2 oktober 2009

Dagmamman idag fick 10 poäng!

Var riktigt nervös inför besöket idag hos dagmamman då jag inte hade så jätte bra känsla efter första besöket i Måndags. Kan inte sätta fingret exakt på vad det var, kanske var det att dagmamman var för lugn för min smak, kanske var det att de var polen utomhus som skrämde mig eller kanske var det att de hade lekrummet på övervåningen med grind som gjorde att det inte kändes helt ok, vem vet...idag dock var det helt annat!!! Bara att prata med dagmamman i telefon gjorde mig glad innan jag kom dit, tjejerna tjöt av glädje när de fick se den lurviga hunden och de andra barnen och dagmamman kom och mötte oss på parkeringen. Lekrummet var på nederplan, ja allt kändes bara så bra! Bäst av allt var att dagmamman och jag hittade varandra direkt och hon var precis som jag önskat dvs hur gullig som helst mot barnen!!! Ingen tvekan att jag väljer henne! Sedan så är de ju 3 st dagmammor som träffas varje dag så sammanlagt när de träffas så blir det 3 dagmammor och 15 barn.

Nu sover ungarna och nu blir det idol!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar