lördag 24 oktober 2009

Lyckad fest!

Vilken lyckad dag!
Gick till lekparken på morgonen där tjejerna fick åka lite rutchbana och springa av sig lite. Sedan lite lunch och bums i säng. Åt lunch lite snabbt och slängde mig in i bilden och körde till Arninge Centrum där jag köpte både kläder till mig, tjejerna och en jätte söt klänning till lilla kusinen Tilda! När jag kom hem hade tjejerna precis vaknat och det var dags för Chrille att hämta hem maten som vi hade köpt ifrån ICA Stop. Tjejerna fick lite mellanmål, nya blöjor och klädde på dem de nya kläderna. De blev så fina!!! Klädde mig och började sedan förbereda lite festligheter!


Glömde att ta kort på de fina blåbärs bakelserna men de blev mycket fina och det finns inga kvar så det tyder väl på att de fick ett bra betyg! :-)
Blev en jätte lyckad och mysig avslutning på festen. Tjejerna fick bada, leka med stora bollen,välling och sedan sängen. De somnade efter kramar, pussar och lite kill på ryggen! Sedan så kunde vi alla som var kvar njuta av gott sällskap, resten av alla godsaker som fanns kvar och lite vin förstås!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar