torsdag 18 augusti 2011

Lucas tavla!

Idag blev det en betydligt lugnare start på dagen! Chrille ordnade allt med tjejerna och skjutsade även dem till dagis! Cornelia hade varit lite ledsen vid lämningen, hoppas att det blev bättre efter han åkt iväg.

Jag åt frukost i lugnan ro och kunde inte låta bli att sedan dra fram lite akryl färger...hade dock bara två st färger att mixa med då jag och tjejerna måste ha målat upp alla färger förra sommaren/hösten! Orange och brun...inte så värst roliga färger då jag älskar att måla med färger som gör mig lycklig! Denna tavla får bli en litet prov då jag så gärna skulle vilja måla en fin tavla till lilla Lucas! Hade tänkt mig i något stil med detta...ett pussel med hans namn i. Så skönt att måla också, lite lugn musik på i bakgrunden, lite te och sedan bara låta fantasin flöda! Testa du med!

Lucas tavla!



Nu ska jag köra igång avslappningsbandet och luta mig tillbaka en stund!


Ses kanske senare igen.

J.Olsson



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar