tisdag 16 augusti 2011

Jag i V38!

Idag har vi hela familjen varit till MVC. Egentligen så skulle tjejerna ha varit på dagis idag men då de hade planeringsdag så blev de hemma och fick då istället följa med mig och lyssna på bebben i magen. De tyckte det var spännande. Chrille följde också med. I vänt rummet så mötte jag en tjej som jag träffade på Hägernäs förskola, hon kom in i väntrummet och visade upp sin lilla 2 dagars bebbe också en liten kille. Så otroligt söt och får mig att verkligen längta nu!

På MVC kände de på magen och sa att han nu ligger väldigt långt ner i bäckenet nu men osäkert att säga hur länge han kan ligga så innan han vill titta ut. Kan vara dagar eller kanske en vecka...spännande!!! Han följer fortfarande mittersta kurvan men eftersom hon bara känner med handen så är det ju lite osäkert ändå hur stor han är. Hon tror att han kommer att väga mellan 3 - 3,5 kg...hon sa att han absolut inte blir en 4kg ialla fall. Hans hjärtljud låg på 147 slag vilket också var väldigt bra. Jag hade i blodtryck 110 vilket jag ungefär har legat på hela tiden.

Jag i väntans tider!

Jag i lite olika vinklar!

Här ser man ut som en riktig mamorska! Stor som ett hus tycker ialla fall jag...

Bilden tagen idag på balkongen!

Måste ju få visa bara magen oxå!

Posé!!!


Ikväll är Chrille ute på roligheter igen!  Vet inte om jag sagt det men hans Musik förlag är nu helt i hamn och de heter "c &D Production" (Little c and Dangerous D Production) För Er som känner Chrille är det ju ett passande namn eller hur! Han fick hem de nya visit korten idag, verkligen super snygga! :))) Är en sådan stolt fru! Love you! :)
Själv så ska jag strax släcka lampan!

God natt alla vänner, ses snart igen!


J.Olsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar