onsdag 10 augusti 2011

Fredags grillning!

I Fredags så kom söta svägerskan Catrin med hennes familj förbi. Vi grillade och åt ute. Barnen lekte och de var en underbar sommar kväll, precis lagom varmt och solen lyste precis så där som den gör i Augusti. Jag älskar verkligen hösten, det känns att den är på väg och det innebär ju att jag snart får träffa sonen min...ska bli så spännande att se hur han ser ut, om han blir lik tjejerna, Chrille eller mig kanske oss allesammans? Han lär ju ialla fall få blå ögon och blont hår! :)

På bilden från vänster (Jonas med Felix, Jag med Olivia och Catrin)

Catrin och Chrille!

Catrin, var så otroligt fin i sitt långa flätade hår! En riktig pop princessa!


Vem är coolingen om inte min man!


Nu två helt underbara bilder på mor och dotter (Tilda med Catrin)


...och ett till fotto!




Som sagt en väldigt mysig dag!


J.Olsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar