onsdag 10 augusti 2011

Choklad snitt!

Idag har vi tagit det lugnt men efter att ha tittat på film ett tag så kände jag att något skoj lär vi väl hitta på. Inget roligt väder heller då det faktiskt regnar... Jag började därför att göra iordning en kaksmet och tjejerna hängde ju självklart på snabbt och ville hjälpa till. De gick väldigt bra dock så borde jag nog inte hålla på så mycket...känner att lillen i magen inte riktigt är med på noterna! Blir nog inte så mycket mer baka innan lillen kommer nu, skulle dock vilja baka lite mer kanel bullar med eller utan tjejerna innan det är dags. Allt som jag bakade till tjejernas 3 års kalas gick ju åt och vore lite roligt att ha något att bjuda på när ni alla vill komma och kika på lillen senare.

Cornelia tv och Olivia th - Jag bakade ut kakorna och Cornelia och Olivia fick pensla med äggvita och strö på pärlsocker! :)

Så duktiga tjejer!

Nedan så ser ni resultatet!


Gott blev det!



Får se ifall tjejerna ska få vila lunch idag eller inte! De är ju så otroligt pigga så känns lite konstigt att försöka att lägga dem för att vila en stund! De är ju 3 år nu och borde kunna hålla sig uppe...visar sig hur de reagerar på mycket vakentid. När de börjar på dagis igen så kommer de inte att få sova lunch alls då de måste sova på natten nu när lillen snart kommer!


J.Olsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar