tisdag 16 mars 2010

RESA BOKAD!!!

När jag satt på ett möte på jobbet så surrade det till i mobilen...alla resor var slut sålda dit vi hade tänkt att åka. Så typiskt...men senare fick jag istället ett mail av min man där han skrev att "Vi ska åka till Spanien" allt är bokat och klart!!! Tjoo hoooo, lycklighets känslor spred sig verkligen snabbt i kroppen! Vi kommer att åka till Gran Canaria/Bahia Feliz Lördagen den 10:e April i en vecka. Hoppas verkligen att vi kommer iväg bara med tanke på att tjejerna blir sjuka ungefär varannan vecka. Vi kommer att åka med Fritidsresor och bo på ett Blue Village hotell vilket menas att det blir Bamse show istället för Lollo och Bernie. Vi hade ju hoppats på att få åka till ett Sunwing hotell med Ving resor så att tjejerna skulle få träffa Lollo och Bernie men hoppas att de blir lika glada att få träffa Bamse och hans vänner. Markterass är bokat så att tjejerna får springa lite på gräsmattan som vi har utanför, blir verkligen perfekt.

Här är hotellet: http://www.fritidsresor.se/resa/spanien/gran-canaria/bahia-feliz/blue-village-playa-feliz/?season=sommar-2010

Nu måste jag gå och ta hand om min sjuka lilla Cornelia som inte verkar ge sig innan hon får komma in och sova hos mamma och pappa...gnäll, stön, host och grin...

Kram alla vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar