söndag 21 mars 2010

Helgen i bilder!

Tänkte att jag skulle göra lite nytta när jag var hemma i Fredags så jag storstädade lägenheten! När jag kom ut i vardagsrummet så stod tjejerna så sött och tittade på TV och höll varandra i händerna! Mamma smälter!

Vill stå nära, nära!

Lite frisk luft på balkongen!

Tjejerna brukar alltid somna i sina sängar men denna Fredag så somnade de båda två inne i våran stora säng! De fick sova där tills de vaknade!

Sov sött!
!
Tjejerna kom även denna helg på att de nådde upp till stereon och knäppa på knapparna! Allt går om man bara tar lite hjälp av sina stolar!

....och så fortsätter vi klättra lite till...!!!

I Lördags så tog vi en tur in till Täby Centrum med tjejerna!

Tjejerna var överlyckliga över att äntligen få se något annat än en dammig lägenhet!
En liten lekstund i lekhörnan skadar väl aldrig!

När tjejerna hade somnat så gjorde min man varsin räksmörgås åt oss! Det var en sådan underbart skön lunch med självklart även lite vitt vin i solen!

Lycklig i solen!

Skål!

Några som fortfarande törs sig ut på isen fastän det börjar smälta!

Julslingan borta och jag njuter av strålande sol!

På eftermiddagen så fick tjejerna och jag leka med lite lera! (Julklapp ifrån farmor och farfar)
Vi satt länge och knådade degar i olika färger och gjorde kakor! Mycket bra julklapp!

Mamma bygger en liten orm tillsammans med Olivia!

Första gången tjejerna fick vara med att göra Micro Popcorn! Det var spännande när de small i påsen! Nästa gång testar vi att göra i kastrull istället!

Medans vi tjejer mumsade popcorn så tittade Chrille helt uppslukad på TV...AIK spelade!!! (Vi fick tjata en del för att få honom att slita sig och ta denna bild..ha ha)

Två väldigt trötta och gosiga tjejer och färdiga för sängen!

Idag Söndag så fick tjejerna smaka lite nya godsaker vid mellanmålet!

...ja ni ser på bilden nedan vad som inhandlades idag! Små paket av lite Cornflakes, puffar och annat! Verkligen en superhit...men lite för mycket socker i tycker jag så det får inte bli en vana!

Idag inhandlades även deras första vår/sommar kläder! Kunde inte motstå när jag såg dessa små söta klänningar och det blir ju perfekt när vi åker till Spanien snart!


Slut på bilder! Imorgon är det Måndag igen och satsar att vi alla får vara friska och kommer att göra en hel vecka igen!
Ha det så gott och God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar