fredag 5 mars 2010

BARNFRITT HELA HELGEN!

Efter att Chrille och tjejerna drog iväg till landet efter lunch idag så städade jag hela lägenheten. Jag ska ju nämligen äntligen få ha en barnfri helg vilket verkligen inte var igår. Min man hade tidigare i år planerat en utekväll för mig med några tjejer men som aldrig blev av. Nu har jag äntligen fått napp på ett härligt gäng som kommer att hjälpa mig att förgylla min Party kväll! Vi kommer att börja här i Hägernäs Strand på lite fördrink och snacks för att senare ta oss till Goldenhits för show och dans. Då jag inte kommit ut på flera år så har jag lite att ta igen och tänker därför bjuda tjejerna på transport och mat och show på GoldenHits!!! Det ska bli en kväll att minnas och det ska bli roligt att se tjejernas miner under speciellt ett tillfälle under kvällen som jag inte tänker berätta mer om just nu då de förmodligen läser det här ikväll! :-)

Efter jag städat och plockat överallt så var jag ju tvungen och känna på det fina vädret. Jag tog på mig vinteroverallen och grabbade tag i stavarna och gick ut på en långprommenad bort till Strand Villorna. Där satte jag mig och solade och SMS:ade min kära man, sååå härligt med Soool, var har du varit??? Gick sedan tillbaka och förbi Cafét och köpte mig en lassange med fårost och soltorkade tomater. När jag kom hem så blandade jag iordning en drink och lade mig i ett guld bad (guld bomb som jag fått av syster). Kändes väldigt lyxigt! Sedan lade jag en Choklad mask som jag fått av min kära svägerska Catrin, den är verkligen så härlig så nu luktar jag choklad medans jag sitter och avnjuter lite rött vin och bloggar. Visst låter det mysigt...mmm jag njuter verkligen av tystnad och bara få vara för mig själv för en stund (lät lite Norrländs eller hur!?!)

Lite bilder på min härliga stund!
Choklad mask som luktar gudomligt!

Dessa två flaskor ska drickas imorgon, den ena hemma och den högra (MOET)....???

Våren är ju snart här så varför inte lite tulpaner på borden!

Lite bilder ifrån veckan!
Cornelia tv och Olivia th äter frukost och får här apelsin med skal!
De är så duktiga och vet precis hur man äter men ibland får de lite skal i munnen som de spottar ut för det är ju inte gott alls...

Cornelia!

Olivia!

Man måste ju sysselsätta sig med någon skoj när man är hemma och vabbar så jag klippte tjejernas hår...och det blev ju ganska bra eller vad tycker du? Gäller ju att passa på när tjejerna har sina pigga stunder...
Cornelia! (frisyr bild)

Cornelia! (frisyr bild)

Olivia! (frisyr bild)

Cornelia!

Cornelia! (frisyr bild)

Cornelia!

...och så lite imse vimse spindel!

Trevlig kväll, nu ska jag slänga mig framför soffan en stund innan jag ska gå och lägga mig och njuta av en hel natts sömn utan ett enda avbrott!
KRAM kära vänner!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vad skönt med en barnfri helg!
    Hoppas ni hade kul!
    Vad stora tjejerna har blivit :) såå gulliga!

    Sköt om dig!

    Kramar Isa

    SvaraRadera