måndag 2 januari 2012

Så är det Nytt år igen!

Tänk att ett helt år har gått! En del som hänt! Jag har jobbat, varit gravid, fick Lucas och mina små tjejer blev 3 år! :) Nedan kommer lite bilder från både jul och Nyår!


Lite bilder från Julen som firades hos min mor ute i Julpa:

Från vänster, Cornelia, Isabelle, Julia och Olivia

Ingen rädd för tomten här inte! Tjejerna var bekymrade för att tomten inte kunde se någonting då de inte såg ögonen...

Olivia och Cornelia gömmer sig i en låda och skrämmer alla!

Olivia och Cornelia testar Julklapparna! Hår prylar från kusinerna!


Jul puss!

Lucas och Chrille!


Familjens joller pelle!
Nyårs afton hos min syster blev super mysigt! Grabbarna ordnade med all mat och vi tjejer pratade och hade det mysigt! Barnen lekte och allt gick mycket smidigt. Tjejerna var till och med vakna ända fram till tolv slaget, inte dåligt och det blev helt lyriska av alla fyrverkerier som lyste upp himlen!

Imorgon så åker vi upp till barnens farmor och farfar där vi ska stanna i några dagar. Ska också bli så mysigt och man kan ju hoppas att det blir lite snö ialla fall, vore ju roligt om barnen kunde få åka lite pulka!

Lucas fick börja dagen med ett bad!
Jag och min stilige man!
Lucas Nyårsklädd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar