fredag 27 januari 2012

En bra början på helgen!

Imorse så gjorde jag och Lucas oss iordning och kramade sedan tjejerna och mannen min hej då. Vi åkte sedan in till Täby Centrum där jag träffade bästa vännen Carro! Så otroligt kul att träffa henne då hon alltid är så possitiv inställd till livet i allmänhet. Det glada humöret smittar lätt av sig och man åker hem med ny kraft! Vi åt en Suchi och sedan gick vi på ett cafe och drack en STOR Kaffe Latte! Det var super gott och Lucas var även han på bra humör hela tiden! :) Man kunde ju inte åka helt tomhänt hemåt så det blev lite shopping på Claes Olsson samt på Panduro och lite på H&M! :)
Lite hårfärg, penslar + Canvas, tofflor åt L och sedan så hyrde jag mig en film på ICA "Red Riding Hood"! Har blivit såld på varulvs och vampyr filmer sedan jag både läst och sett Twillight!
Och till Er som har oroat sig över mig efter senaste inläggen behöver inte oroa Er mer då livet just nu är LUGNT OCH SKÖNT! :) Får se hur livet känns på Söndag eftermiddag så där omkring klockan 16:00! Det lugna och sköna försvinner nog då men det finns ju heller inget härligare när hela familjen är samlad. Jag älskar verkligen min familj och man ska genomgå både med och motgångar tillsammans. Lite motgång får ju en att uppskatta det goda ännu mer, inte sant? Och det finns ju alltid dem som har det värre, eller hur?
Handlade även lite gott på ICA! Får se om jag även unnar mig ett glas rött vin till min nästan barnfria helg!
Trevlig helg alla vänner!

J.Olsson

1 kommentar:

  1. Tack fina du för en härlig lunch och trevlig pratstund! Vi ses snart igen - måndagsmys. :)
    Hoppas att du fick en fin och lugn helg.
    Massor med kramar!!
    /Carolina.

    SvaraRadera