torsdag 5 januari 2012

Water for Elephants!

Är nu hemma igen efter två dagar på landet. Hade det super mysigt som vanligt. Bilresan hem gick fint, Lucas sov hela vägen och när vi kom fram till ICA så vaknade han. Jag tog honom i bilstolen och så gick vi in och handlade lite gott. Det blev Cambosola, baguette, grillad kyckling och när vi kom hem så packade jag upp, ammade, lekte lite med Lucas och gjorde sedan iordning lite gott att äta. Det blev egengjord klyftpotatis med den grillade kycklingen. Tiden gick och det var dags att ta oss på övervåningen. Känner mig rätt trygg nu då jag larmat huset och stängt båda grindarna, man kan lätt börja inbilla sig saker när man är ensam hemma.

Hur som så har jag nu tittat på en DVD film "Water for Elephants" och den var riktigt bra! Kan ju inte vara annat då Robert Pattinson från Twilight Saga hade huvudrollen. Behöver jag säga mer??? Är väldigt kräsen när det gäller att beundra skådisar men han är ju bara för läcker! Saknade dock huggtänderna..hehehe! Nu ligger lille Lucas i sin säng och sover sött och jag tänkte bara skriva några rader innan jag också kryper ner i sängen. Hyrde två filmer men kommer inte att orka att kika på den filmen nu, hoppas på att hinna se den imorgon. Den heter Brides Maids, får se vad jag tycker om den filmen.

Önskar Er en trevlig kväll!

J.Olsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar