tisdag 10 januari 2012

Första förskole dagen!

Natten var så där då Lucas var rätt så orolig. Klockan ringde 07:00 och hur smidigt det ändå gick så blev vi 30 min sena. Ingen större fara då alla barnen är ute på fm. Värre var det när jag skulle hämta dem. Cornelia gick snällt it och började prata med Lucas men lilla Olivia satte sig helt på tvären och skrek att hon inte ville hem utan att hon ville stanna på dagis!!! Slutade med att jag fick bära Olivia ut från dagis...Då Chrille kommer hem imorgon så tänkte jag att det skulle vara kul för barnen och för mig med lite sällskap så jag ringde farfar! De dök sedan upp vid 17:00 med en stor matkasse! Vi åt och redan 19:00 var tjejerna så trötta och sov redan 19:30!!! Nu har lille Lucas också somnat så vi kommer strax att släcka lampan! Har varit en jobbig dag! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar