torsdag 26 januari 2012

Shoppat på Apoteket!

Så har man blivit en riktig piller trillare...

Lämnade tjejerna på förskolan och åkte sedan till apoteket och har köpt på mig lite vitaminer! Det blev Rosenrot och järntillskott! Så nu äter jag C-vitamin, Lecithin (motverkar mjölkstockning), Mitt Val kvinna, Rosenrot (mot kort stubin...) och Hemofer (järntillskott)! Kanske känner jag mig lite starkare snart igen? Borde kanske även lägga mig i ett solarium och sedan få en helkropps massage! En spa helg det skulle inte vara helt fel! :)

Kände nämligen i morse att min korta stubin är otroligt kort just nu och pratade med en på apoteket och hon tyckte att jag skulle åka och kolla blodtrycket. Om blodtrycket är högt så kan man få väldigt kort stubin. Jag ska göra det men tills dess så ska jag äta mig mätt på vitaminerna som jag köpt.

Nu ska jag ta hand om lilla Lucas och sedan dricka ETT STORT GLAS VATTEN med Citron i!

J.Olsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar