fredag 30 december 2011

Mysig dag med Lucas

Idag har jag och Lucas haft en mysig dag i Täby Centrum med lite shopping! Rättare sagt jag shoppade och Lucas sov...hehe! Mitt Gudbarn fyllde ju 10 år här i veckan och ordnade bland annat med en present till henne, hoppas att hon blir glad!

Jag passade även på att byta en av mina julklappar. Har ju blivit lite av ett Rock by Sweden fan sedan jag fick det fantastiskt fina halsbandet av min syster i 35 års present. Så nu i julklapp så hade jag önskat mig lite fler smycken från denna serie. Jag fick av Chrille ett par örhängen, armband och en ormring och det var ringen som jag bytte då den var lite för stor och man kunde ju inte justera storleken på denna ring. Nu har jag ett otroligt fint smycke set av just Leilas serie.

Bilder på smyckena ser ni nedan:
Örhänge med en liten skalle och en större skalle hängande i liten kedja.Skallar beklädda med äkta swarovski kristaller. Material av rodiumpläterat brons.
Längd ca 4,5 cm.

Ring med två små skallar och en stor vacker sten i mitten.
Ringen är beklädd med äkta swarovski kristaller och storlek är ställbar.
Material av rodiumpläterat brons.

Armband med gummiband som gör att det passar alla.
Kuber där varje kub har en stor swarovski kristall.
Berlocker med logga och kors. Korset beklätt med swarovski kristaller.

Länk till hemsidan: http://www.rockbysweden.com/
Sedan så sprang jag snabbt in på H&M och handlade en svart väst åt mannen min och lite kläder till min älskade son! Denna gång hann jag faktiskt inte handla någonting åt mina två små tjejer men hoppas att kunna ordna något i mellandagarna. Vill så gärna handla varsin matta till deras rum...

...Och ja just det jag köpte mig även en Iphone4S som jag idag suttit och lekt en hel del med ikväll! Vilken kamera den har, helt fantastiska bilder! :) Helnöjd en så länge!


Imorgon så åker vi upp till syster för att fira Nyårsafton! Ska bli så mysigt.

Önskar Er alla mina läsare en underbar Nyårsafton och så ses vi igen efter Nyår!

J.Olsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar