tisdag 13 december 2011

Min andra hälft!

Det är verkligen rätt vindar nu som blåser vad gäller min kära man! Han har ju två jobb kan man ju säga och det är chefs jobb i IT branshen samt hans intresse för musiken!

Igår så skålade vi in Chrilles nya topp chefs jobb som Kanal och- försäljnings direktör för Norden på NETGEAR! Ingen dålig löneuppgång det vill jag lova och funderar nu på att bli hemmafru på riktigt! :) Grattis är så stolt! Han har ju förstås sagt upp sig också ifrån HP! I vanliga fall så hade han fått gått på dagen men eftersom han varit en viktig medspelare så vill de att han stannar veckan ut och slutför några saker.

I musiken händer det ju också en hel del men vilket jag inte längre kan dela med mig av i den här bloggen!

Som sagt vindarna blåser i rätt riktning och hoppas att det håller i sig riktigt länge!

Kram alla vänner och ska försöka att få Lill killen som ligger bredvid mig och sparkar vilt och jollrar glatt att sova!!!

God natt
J.Olsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar