torsdag 29 december 2011

HEJ! - Min kära dagbok!

Nu är jag äntligen tillbaka igen! :) Om du visste vad jag saknat dig min kära dagbok! Kommer från och med nu börja att spara ner allt jag skriver då det faktiskt betyder mer för mig än vad jag faktiskt trodde vid början av mitt skrivande.

Vill börja med att tacka Blogger och Google så otroligt mycket för att jag fick mitt konto tillbaka! TUSEN tusen många tack! Kanske var det min egen förtjänst egentligen då jag faktiskt till slut hittade mitt verifierings mail som jag fick från google då jag skapade mitt konto i oktober 2009. Tänk att jag faktiskt hade mailet kvar...trodde inte att jag hade det men hittade det idag när jag ansträngde mig att leta igenom mina mail! DUKTIGA JAG!!! Ger mig själv också en stor kram! :) Jag som skapat mig ett konto på Blogg.se men den kommer jag nu snart att stänga ner då jag tänker fortsätta med min egna favvo blogg!

Ni undrar säkert likväl som jag vad det var som gjorde att min blogg bara försvann??? Eftersom varken google eller blogger har kunnat gett mig något svar så kan det vara så att det kan vara mitt eget fel som låter mina barn leka med min mobil telefon...ja det pillar ju och leker med allt som har knappar och rätt som det är så är de inne på fel ställen...det finns faktiskt en funktion i blogger som deletar allt...riktigt farligt eller hur! Så vad har jag tagit för lärdom av detta? JO, inte låta mina barn leka med mobilen, alltid spara ett verifieringsmail och sedan att inte lita på att bloggen alltid kommer att finnas kvar och därför kommer jag börja att spara ner allt jag skriver! :)

Ta nu hand om Er i December mörkret! Nu kommer min man och tjejerna hem, de har idag varit ute och tittat på flygplan på Arlanda så nu ska det bli intressant att höra hur tjejerna tyckte att det varit!

Önskar Er alla en trevlig kväll!
J.Olsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar