lördag 10 december 2011

Strax ska det bakas!

Hej Alla, nu är pappa hemma igen och jag är så glad! Han var på Idol finalen på Globen igår men var mest backstage. Sedan åkte han Limmo med alla från Idol + Jurryn till CaféOpera där de festade natten lång! Det hade varit roligt men skönt att han är hemma välbehållen. Blev lite orolig då han inte kom hem tiden som han hade sagt...mobilen hade lagt av i natt så han väcktes inte i tid imorse. Nåväl nu är han ialla fall hemma igen! :)))

Tjejerna åkte precis iväg med pappa i bilen till affären. Ikväll ska vi ha lite Tacco mys och sedan tänkte jag baka lite tillsammans med tjejerna. Är så sugen på julgodis. Först ska vi ialla fall baka choklad bollar och sedan tänkte jag på chokladkola och Leilas RockyRoad. Jag gjorde ju lite egen Rocky Road förra året men iår tänkte jag testa Leilas! Låter så gott med Dumle kola, pistagenötter, jordnötter och minimashmallows! :) Kanske något som jag kan ta med upp på julafton till mamma ute i Julpa!?!

Nedan kommer lite bilder på min och barnens gårdag!

Kul med snö och is! (Olivia tv och Cornelia th)

Fanns inte så mycket snö men vi gjorde ialla fall en liten snögubbe!

Lucas och Olivia!

Tjejerna älskar att mysa med sin lillebror!


Systrarna skålar med julmust!




Kramar till Er alla och önskar Er en mysig Lördag kväll och tredje advent!



J.Olsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar