onsdag 7 december 2011

BVC - Lucas 4 mån

I dag har jag haft fullt upp och lilla Lucas har mest suttit i bilbarnstolen med kläderna på hela dagen...stackarn men ibland blir det tyvärr så. Först var det upp och iväg och lämna tjejerna på förskolan, sedan hem, lekte lite med Lucas, sedan iväg till BVC för vägning (6 kg nu och 4 mån). Tjejerna vägde 6 kg när de var 6 mån så han ligger ca 2 mån före dem! :) Efter BVC så gick jag och listade om hela familjen till Kyrkbyns husläkare. Mycket bekvämare då det ligger vägg i vägg med BVC. Träffade där en trevlig husläkare som även kikade på Lucas ögon och skrev ut en recept belagd ögonsalva så att jag kan ge hela familjen en kur. Hoppas ögoninfektionerna försvinner efter kuren. Efter det tog jag Lucas med till Apoteket och sedan in på ICA. Sedan var det bara hem och äta Lunch, dekorera lite pepparkakor, ta in sista oreganon från landet och iväg och hämta tjejerna! Jo det blev lite mycket åka bil idag men Lucas är ju snäll som ett lamm så det gick ju hur bra som helst!

Dekorering av pepparkakor!


Upphängda i var sitt fönster, tur att jag hade tre fönster att hänga dem i!






Trevlig kväll!


J.Olsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar