torsdag 8 december 2011

Mys & Pyssel dag!

Godkväll alla vänner! Idag så har det pysslats en del. Lucas fick ju så mycket fina present kort på panduro så jag var dit för några dagar sedan och köpte på mig lite nya akryl färger så att vi kan pyssla lite här hemma. Skulle även köpa gips så att jag kan göra en gips hand eller fot på Lucas men det var slut så jag får åka dit igen senare.

Jag och Lucas har haft en sådan mysig dag idag. Vi har bara varit hemma och myst och han fick börja morgonen med ett olje bad! :)

Lucas på skötbordet!


Lucas och jag gjorde sedan handavtryck och fotavtryck. Det var inte så lätt då han bara ville knyta handen hela tiden. Fotavtrycken var lite lättare.


Innan tjejerna kom hem så förberedde jag två stycken tavlor med lite färger som de skulle få måla på när de kom hem från förskolan. De blev super glada! :)

Jag målade tavlorna med guldfärg i botten så att de bara skulle kunna sätta fart med alla andra färger!

Så här blev resultatet! Riktiga konstnärer inte sant!?!

Av all spill färg gjorde jag sedan denna målning!


Nu är det dags att krypa till kojs!

Godnatt alla vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar