tisdag 6 september 2011

Lucas vill ha närhet!

Ja det blev så tydligt idag! Ammade Lucas, han släpper bröstet och somnar, han får ligga så en kort stund, lägger sedan ner honom i sin säng, börjar genast titta och sedan gny och flaxa med armarna, tar upp honom och lägger honom på mage på mitt bröst, helt stilla och han sover redan!!! Klart att han får ligga hos mig lilla gullungen! Känns bra att veta att det bara är närheten som han vill ha och att han inte skriker/ gnyr förr att han har ont någonstans! :)))

Något som oxå REDAN hänt är att han inte ens 2 veckor gammal rullar över så han kommer över på mage själv!!! Det är bara ena armen som gör att det inte riktigt blir till hans belåtenhet! :) Men är det inte lite tidigt??? Kände redan i magen att han var en stark liten krabat!

Chrille skjutsade tjejerna till dagis imorse och sedan var han tvungen att åka in till jobbet en stund! Så är det att vara chef och behövd...men ingen fara jag och Lucas klarar oss fint själva! :)

Nu ska jag med Lucas sovandes på mitt bröst vila en stund! :) Det var mycket gnäll, blöjjbyte och snuttandes i natt så måste hämta igen lite sömn!

J,Olsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar