måndag 19 september 2011

BVC

Idag var vi till BVC! Tog oss dit i spöregnet hela familjen! Hade tydligen missat att kolla av min mobil där BVC hade lämnat meddelande att 3 års kontrollen för tjejerna var inställt pga sjukdom! Suck, vi som hade sett fram emot besöket så mycket! De vi ändå fick göra när vi ändå tog oss dit var att väga lilla Lucas! Han väger nu 3775 g! Han har alltså gått upp ca 300-350 g i veckan sedan födelsen. De var riktigt imponerade av hans vikt uppgång då han ju var på gränsen till att väga för lite när han kom! Imorgon är han prick 4:à veckor. Ingen kolik än så länge men det är ändå en hel del gnäll och han är inte är nöjd om man inte går och bär på honom!

Nu ska jag försöka att vila lite och sedan så skulje jag vilja åka till Elgiganten och kolla min kamera då det är något problem med att jag inte kan koppla den till datorn...vill så gärna visa er lite fler bilder på pyret!

J.Olsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar