lördag 3 september 2011

Lite fler bilder

Lucas kan inte komma till ro och somna inför natten innan han får ammas. Nu sover han dock sött och jag passar på att gå ner och ta mig en smörgås, sätta mig vid den öppna spisen som brinner så fint ikväll och nu tänkte jag även passa på att lägga upp lite fler bilder från veckan som varit.

Första prommenaden med familjen! Gav mig dock iväg lite för långt så kunde knappt ta mig hem igen. Nu mår jag dock bättre och känner mig lite starkare!

Det kändes ändå väldigt härligt att få ut och gå med hela familjen. Tjejerna håller så fint i båda sidorna på vagnen!

Olivia tv, Chrille, Cornelia th och lilla Lucas i mitten! Väldigt fin bild på min fina familj!

Var som sagt var rätt så slut när vi kom fram till Indian lekparken och bänkarna är ju inte speciellt mjuka...man kan riktigt se hur jag lider på denna bild när Lucas ville ha bröstet..he he he...

Cornelia och Olivia tycker det är så roligt vid Indian lekparken!

Olivia gungar och gungar!!!

De är så duktiga och klättra och gå balansgång!
Olivia först och sedan kommer Cornelia!
Mys tjejerna!

Mina bästaste killarna i hela världen!
Lille Lucas ute i friska luften!

Fick så otroligt fina blommor! Tack ni som skickade dem! :)))

Lucas i sin säng...dock så sover han väldigt mycket hos mig just nu speciellt på nätterna!

Lucas på skötbordet!
Älskar hans mörka kalufs! Tydligen hade jag också väldigt svart hår när jag föddes så det verkar vara en liten mini mi denna gång!

Mys pelle!
Fin tuppkam va?

Cornelia håller lille Lucas så fint!

Olivia håller också lille Lucas så fint!
Cornelia tv, Olivia med lille Lucas!
Härlig bild på Cornelia och Lucas! Lucas ser ju faktiskt riktigt nöjd ut! :)

Första badet gick ok...han blev dock ledsen efter ett tag så det blev ett kort bad!
Inlindad i handduk efter badet!
Chrille med lille Lucas!

Allt för denna gång!
Godnatt!

J.Olsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar