lördag 1 januari 2011

Gott Nytt År!

Tänk nu är det År 2011, tänk att vi nu går in i ett helt nytt decenium!!! Dessa 10 år har ialla fall varit de mest spännande och roligaste i mitt liv än så länge! Ska bli spännande att få uppleva kommande 10 år tillsammans med min älskade familj!

Jag har haft en underbart mysig Nyår och vi tjejer fick verkligen ta det lungt och njuta i år då det var killarna som hade bestämt sig för att stå för hela Nyårs menyn och de fixade de otroligt bra! Super tack, vilka kockar!

Nedan kommer lite bilder ifrån tjejerna i sina nya klänningar som de fick av mormor i Julklapp samt några bilder ifrån Nyår i Västerås...kommer dock fler bilder senare då jag lyckades att glömma att ladda min kamera så måste få lite bilder skickat till mig ifrån syster.

Cornelia tv och Olivia th

Tjejerna igen! :)

Min söta Olivia!

...och min gosiga och söta Cornelia!

Nyårsaftons morgon och är på väg till pulka backen i Västerås!

Vad hittar vi där om inte en jätte gunga som tjejerna var helt tokiga och skrek bara -Höööögre, hööögre, höööööögre när vi gungade dem!!!

Som sagt fler bilder kommer!
Hoppas ni har haft en underbar Nyårsafton och önskar Er alla allt gott och hoppas på att alla Era önskningar slår in och att ni får ett lyckligt 2011!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar