måndag 17 januari 2011

Bröllop och Ny Resa

Igår kom vi hem ifrån Luleå/Boden igen och fick äntligen träffa våra små underbara små tjejer! De blev helt galna av glädje när vi öppnade ytterdörren och skulle klättra och stå högst upp på våra axlar och klappa händerna! Ja hemma hos oss går det vilt till ibland, hi hi hi!!! Det hade gått jätte bra för farmor och farfar att vara barnvakt, de hade sovit, ätit och bara varit så snälla små tjejer. Så otroligt skönt att höra! Vill även tacka dig Eija för den goda maten som du hade gjort till mig i matlåda! Verkligen lyx och super gott var det!

Nu är ju också min kära kusin Pernilla och Håkan gifta och det var ett sådant underbart vackert bröllop! Hennes tvillingsyster var brudtärna och var också sååå vacker! Vi höll dock på att frysa ihjäl när vi gick ifrån hotell Bodensia och skulle till kyrkan...endast 600 m men i -33 grader då var man inte kaxig det vill jag lova. Huuuua så otroligt kallt! Jag var ju även Toastmadame på festen tillsammans med Linda brudens vän och det gick super fint, tror att vi lättade upp festen lite med vår insats! Känns nu ialla fall väldigt skönt!

Som ni ser har jag nu fixat så att jag även har en Baby ticker på min blogg så nu kan ni följa mig och se exakt i vilken vecka jag är i om man tycker det är kul!
Nu har jag ju gått in i vecka 9:o redan (v8 + 3)! Jag mår även mycket bättre nu, har inte alls lika mycket illamående. Äter som en häst just nu och om denna aptit fortsätter så kommer jag väl att rulla fram...Inte sugen på något speciellt utan allt går i...dock inte kranvatten då får jag kväljningar.

Vi har även bokat en resa till Cypern och kommer att åka dit den 11:e April dvs en vecka före påsk, sedan kommer det att bli för sent att åka, kommer då att vara i 4:e månaden dvs vecka 21. Tror att det är rätt så lagom att åka då, inte för stor och inte för tidigt. Det ska bli skönt! Sedan så kommer det inte att bli någon mer utlandsresa på några år. Blir att vänta tills lillen iallfall kan gå lite...Denna gång blir det AgiaNapa och åker med Vingresor dvs det blir Lollo och Bernie för hela slanten!!! Ungarna bara älskar ju Lollo och Bernie!!! :))))

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar