tisdag 18 januari 2011

10 000 Besökare!

Skulle vilja tacka alla som läser min blogg och har denna vecka kommit upp i över 10 000 besökare! Tänker inte så mycket på att ni är så många som läser min blogg men ibland slår ju tanken att ni finns där ute. Känns skönt och tryggt, då vet ni vad jag sysslar med! :) Rätt så enkelt sätt att sprida information på egentligen och tyckte att Facebook ibörjan var super skoj men kändes ändå så opersonligt och jag som innan skrivit en hel del dagbok så blev liksom min blogg en helt naturlig övergång. Det blir ju faktiskt en dagbok av bloggen också och ibland slår det mig att jag faktiskt borde spara ner allt jag skriver och printa ut det och sätta in i en pärm. Skulle ju till och med kunna bli en bok! ha ha ha, ja varför inte! Något att ge tjejerna i 18 års present, nej skämt åt sido men de skulle säkert tycka att det var roligt att läsa själva någon dag.

Tack ialla fall för att ni finns där och följer min blogg! Började ju blogga oktober 2009 och nu är det januari 2011 så om min beräkning stämmer så har jag haft 22 besökare om dagen sedan jag började att blogga. Räknade då på 10084 besökare vilket jag har just nu! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar