tisdag 24 augusti 2010

STUDSMATTAN!

Hämtade som vanligt tjejerna efter jobbet idag. Det märks en sådan stor skillnad på när man hämtar dem nuförtiden gemfört med förra förskolan. Förut så var tjejerna helt förstörda när jag kom och båda grinade och var helt slut körda men nu är de bara så glada och nöjda. Idag när jag kom så såg jag Olivia där hon stod och höll i en liten boll, hon tittade på mig och sträckte bollen till mig och log. Inte förrän jag började gå lite för att komma innanför grindarna på förskolan så började hon gnälla då hon säkert trodde att jag skulle gå igen. Båda var pigga och glada och inte förrän jag sa att -nu ska vi åka hem så sprang båda tjejerna till grinden för att bli utsläppta. När vi stängt grinden så vände sig båda tjejerna om och vinkade och sa -hej dåååå, till alla! Annars så hade det varit lite svårt för tjejerna att somnat idag men efter att ha sagt godnatt, kramat och klappat om varandra en stund så somnade de huvud mot huvud och hand i hand! Fröknarna tyckte det var så fint! :)

När vi klev ur bilen hemma så gick båda direkt till baksidan för att hoppa studsmatta! Se bilderna nedan på två glada tjejer!

Hand i hand och så hoppas det!

Lite brottningsmatch och Olivia ligger överst!

Cornelia ska göra kullebytta, men först lite tittut!

Båda tjejerna sitter fint på sidan medans mamma hoppar rumpa, ben, rumpa ben...idag blev det 30 st! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar