söndag 22 augusti 2010

Helgen i bilder!

Ena hus väggen är nu målad och klar! Vi är super nöjda med färgen och det ska bli så roligt att se hur det blir när hela huset blir målat!


En bild på altanen!


Tjejerna framför den öppna spisen!

Pigga och glada tjejer!

En ny pop stjärna är född! :-)

Sedan gungar vi i tackt till musiken!

Proveldning i nya spisen! Gick jätte bra och var sååå mysigt!

...och spisen ifrån sidan!
Idag på förmiddagen så gick vi bort till en lekpark där det även fanns en hel del blåbär i skogen bredvid. Jag och tjejerna plockade en hel Turkisk Joghurt hink tillsammans, sedan på eftermiddagen så bakade vi blåbärs bullar + lite vanliga kanelbullar.

Jag med lilla Olivia!




Min te servis ifrån London!

Te lådan i bakgrunden köpte jag också i London!

Blåbärs bulle!


Hoppas ni alla haft en lika trevlig helg som jag själv!
God kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar