tisdag 17 augusti 2010

London i bilder!


Jag redo för en dag på The Emerates Stadium!

Me and my Darling!

Utanför the Emerates Stadium!


...och innanför!

En Lycklig Chrille!
Här fick fotograferna syn på David Backham som satt 2 rader snett nedanför oss!

Efter att ha shoppat en Te service på Portobello market så tog vi en lunch med lite Guniess!
...med lite smått och gott!

Jag med min favorit Edward på Madam Toussou!

Mumsigh!

David och Viktoria!

Jag med Julia Roberts!
Träffade även Tompa där..
...som jag även små pratade lite med!
Visst är hon vacker!
Johnny Depp med min älskling!
Jag med The Beckhams!

Jennifer Lopez med Chrille!

Michael Jackson!

Michael Jacksson med...

Brittan och Chrille...men vart håller Chrille händerna...hi hi!

Utanför Vax Kabinetten!

Njuter av en härlig Brownie!

Det är något speciellt med Londons telefon kiosker!

Min nya snygga jacka inköpt på Karen Millen i London på Kensington High Street!




God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar