tisdag 24 augusti 2010

REGNVÄDER!?!

Efter att vi igår kväll nattat tjejerna så tog både min man och jag på oss gummistövlarna och gick ut och började jobba lite. Eftersom det skulle bli ett sådant oväder inatt och idag så var det lika bra att plocka ihop och ta in skor, kläder, parasoll, ved och blommor. Tiden går fort när man har kul och mörkret kommer ju så mycket snabbare nu. Längtar till huset är färdigmålat så att vi kan skruva upp våra utelampor som ska sitta på huset. Det skulle ju komma så mycket REGN inatt men inte märkte jag att det kom så mycket regn måste ha sovit väldigt tungt. Såg dock att det hade regnat när jag tittade ut i morse men idag har det väl inte regnat någonting??? Det kanske kommer senare idag, vi får väl se! Jag behöver väl inte återigen berätta för Er hur mycket jag vill ha fint väder så att vi kan få ett målat hus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar