måndag 27 februari 2012

Sportlovs vecka!

Mannen min borta hela veckan på nya utmaningar, denna gång Europa Turné! Tyskland, Italien, London och Irland och sedan kommer han hem till sin familj igen. Han åkte igår Söndag och kommer hem på Lördag, inte dåligt snacka om rivstart!

Idag har jag och kidsen varit ute lite och gick bort till lekparken, oj så isigt det var och vi var alla som Bambi på hal is, tur att man hade vagnen att hålla sig i lite...När vi kom hem igen så ställde jag mig och hackade bort en hel del is på vår infart, det är rena rama skridsko banan och livsfarligt att gå på. Det var ändå väldigt skönt väder och solen värmde lite på våra frysna kroppar! Vill ha mera sol, vår och sommar!!!

Då kräksjukan verkar ha drabbat var och vartannat hushåll så har jag bestämt mig för att försöka att undvika den genom att inte åka till några öppna förskolor denna vecka. Skulle väl vara höjden av otur att även drabbas av kräksjukan...nu när man är själv hemma med alla ungar. Nej tack, jag försöker så gott jag kan med att underhålla tjejerna själv istället. Imorgon så tar jag gänget och åker ut och åker lite, ska hälsa på Chrilles mormor Mimmi! Tar en lunch där och umgås en stund och äter lite lunch, blir trevligt!

På Onsdag så kommer mor min upp och tar sedan med sig Olivia hem igen. Får se vad jag Cornelia och Lucas hittar på när vi blir själva hemma. Det får jag fundera på lite...lite lättare med bara en av dem, kan ju hitta på i stort sett vad som helst då. På Fredag så åker sedan även jag, Cornelia och lilla Lucas upp till mormor och på Lördag så kommer pappa dit! Ja så kommer min vecka se ut!

Igår låg jag i sängen redan 09:00 och ikväll kommer jag inte heller bli sen!

God Natt!

J.Olsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar