onsdag 22 februari 2012

Mår lite bättre!

I Tisdags så flög mannen min till Malmö och idag flög han upp till Luleå! Snacka om rivstart på nya jobbet! Imorgon kommer han i alla fall hem igen! Skönt då både jag och barnen fortfarande är lite krassliga. Cornelia har dock varit på topp hela dagen och febern gick ner av sig självt så henne friskförklarar jag från och med nu! Olivia har varit trött idag och har haft feber men hoppas att det även vänder för henne imorgon. Lucas har legat på ca 37,5 hela dagen och varit gnällig och väldigt trött. Jag ligger också på ca 37,5 men har ju min tunga hosta som är lite jobbig!

Längtar till helgen då Olivia och Cornelia ska få följa med farmor och farfar upp till landet och jag, Chrille och Lucas får en mysig helg bara vi tillsammans! Myyyys!

Sov gott!

J.Olsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar