onsdag 15 februari 2012

Lucas lite feber!

Nu är tjejerna på dagis igen, så skönt att få några timmar i lugnan ro! :) Har varit fullt upp nu sedan i Måndags. Jag och alla barnen var på Öppnis på både för och eftermiddagen i Måndags. I Tisdags så åkte pappa till Finland på jobb och kommer hem på Fredag igen. Typiskt så då blev det inge alla hjärtas dag firande heller. Trist men så blir det väl ibland! I Tisdags så var tjejerna så hängiga på morgonen så trodde de höll på att bli sjuka så då skippade vi förskolan och de fick följa med mamma och Lucas till BVC istället. Lucas fick sin 5 mån spruta så imorse hade han 38,4 grader. Han är ändå pigg och hoppas att han snart blir feber fri igen.

Imorse så skjutsade vi även tjejerna till förskolan och åkte sedan till MVC skulle på cellprovtagning  men fick åka hem igen då jag har lite brist på östrogen för tillfället...ni som mmat vet kanske vad jag menar! :/ Får ta det om någon månad istället.

Nedan lite bilder från senaste veckorna!

Tjejerna och mormor sitter och väntar för inspelning för Canal digital reklam film...drog dock ut på tiden så mycket så vi bestämde oss för att strunta i det och åka hem igen istället. Lite tufft att köra i snöstorm genom stan i alla dessa tunnlar och ut till Orminge som ligger utanför Nacka...pust men dit kom dit ialla fall. Trist bara att det inte blev något, men en erfarenhet rikare...
Många roliga människor var det ialla fall där och här sitter långa vita damen med tjejerna i knät!
När lampan blinkade var alla tvungna att sitta helt tysta och ur högtalaren lät det - Tystnad tagning!!!
Tjejerna har blivit helt galna i prinsess klänningar och så fort de kommer innanför dörren hemma så ska kläderna av och så är det klänningar på!
Söta bilder fick jag ialla fall på mina små söta!
Inte visste jag att jag hade 4:a tjejer! :)
Koj byggning nästa!
Självklart så ska lilla Lucas också vara med i kojan!
I Lördags var det ju sådant härligt vinter väder så vi tog hela familjen ut i pulkorna!
Solglasögon på!
Vi gick ner till Vallentuna sjön som bara ligger nerför backen och så fick tjejerna testa sina nya skridskor! Tjejerna älskade det och ville INTE gå hem! :)
Olivia och jag!
När vi kom hem igen så fick Lucas testa pulkan för fösta gången!
Han satt alldeles tyst och bara tittade och tittade!
Ute på Vallentuna sjön!
Nu ska jag slänga i mig lite mat och sedan leka lite med Lucas.
Ta hand om Er!

J.Olsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar