torsdag 16 februari 2012

Feber, hosta och huvudvärk...

Hade precis fixat klart tjejerna och hade även väckt Lucas när Förskolan ringde och sa att magsjukan går där...de fick istället vara hemma med mig och min lunch med min väninna blev inställd! Redan vid lunchen i Fedags så kände jag mig helt sänkt och sedan kom hostan och ont i halsen! Kan knappt svälja...aaaaj!

Idag har Chrille tagit hand om alla tre några timmar på förmiddagen. Det man behöver är ju just några timmar sammanhängande sömn! jag fick sedan frukost på sängen! Tack det var verkligen så gulligt av dig! Puss!

Nu åkte Chrille Iväg och handlade med tjejerna och Lucas verkar precis vakna igen...jaja så är det! Vad då kunna må dåligt i lugnande ro??? Just nu 38,2 och så ska det lekas...

Hoppas ni inte åker på mina baciller utan håller er friska!

Kram alla vänner

J.Olsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar