torsdag 9 februari 2012

Lucas hostig!

Natten var inte den bästa då lille L hostade och hostade! Var idag till läkaren och fick Mollipect hostmedecin utskrivet så nu hoppas jag på att han blir bättre. Chrille är just nu i Norge på jobb och kommer hem i morgon. Det har gått bra att både lämna och hämta. Nyckeln är nog lite att inte stressa p morgonen utan att ta det i lagom takt så att barnen lämnas med gott humör på förskolan! Igår Onsdag var det en mysig dag. Jag och lille L träffade pappa Chrille i Täby C. Mer sånt vill jag ha då det inte händer så ofta nu för tiden! Jag handlade även lite nya Canvas så snart börjar jag på ett nytt projekt! Inte helt på det klara ännu på vad jag ska måla! Har många idéer och tycket om att ha flera målningar på gång samtidigt! Ikväll har jag tittat på Snövit på 5:an! Nu ska jag strax ta min lilla L och gå och sova! Får se om vi åker till Öppnis imorgon, beror på hu L mår! Härligt imprgpn är det Fredag och ingenting planerat! Skönt och det menas ju familjetid! Kram på Er och god natt J.Olsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar