fredag 18 mars 2011

This is my time...

Vilken härlig Fredag! Nu börjar jag min man och barnfria helg! Jag börjar dagen med att gå till jobbet 3 h för att sedan ta bilen till frisören som förhoppningsvis ska kunna göra lite underverk med mitt hår! Blir nog inte så värst mycket förändring denna gång men lite klippning och färgning lär det ju ialla fall bli.

Några frisyrer som inspirerat mig:


Jag kommer sedan att fortsätta till MIO möbler där jag ska inhandla en ny sänggavel samt sängbord, se nedan:




På hemvägen åker jag förbi Suchi stället i Täby Kyrkby och köper mig en 15 bitars suchi som jag senare ska smaska i mig! :)))

På Lördag får vi se vad jag hittar på. Är sugen att åka och köpa jord och frön och kanske en ny blomlåda och lite krukor och börja skörda lite kryddor och annat gott! Sedan på kvällen kommer jag att hyra en DVD film får se vad det blir, kanske filmen med Julia Roberts "Eat Pray Love"!

Hoppas ni får en trevlig helg!
I helgen är det - This is my time!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar