måndag 28 mars 2011

Ett litet gosse barn!

DET BLIR EN POJKE!!! Så sjukt roligt! Vi kommer nu verkligen bli en fulländad familj. Känns nästan för bra för att vara sant då vi nu kommer att uppfylla alla våra drömmar dvs rest mycket, fint hus nära vattnet, två små underbara tvilling tjejer och nu detta lilla mirakel som då självklart kommer att komplettera vår familj så bra. Är så glad att jag kan få ge min kära man en son! Puss älskling! :)

Jag i väntans tider...blir det en pojke eller flicka!!! Rätt så nervöst innan vi fick veta!
Här ser man lilla knodden i profil! Han vill även visa upp båda fötterna för mamma och pappa! Här skrattar han eller dricker fostervatten! Suger på tummen! Där pilen är på bilden är även lilla snoppen! :))) hi hi lite skoj att få med det på bild! Här ligger hela remsan av bilder från Ultraljudet! Blev kanon fina bilder!
Då jag har haft hals ont i helgen och även idag så vilar jag min röst från jobbet idag. Ställde mig istället och bakade lite när jag kom hem ifrån Ultraljudet! Testade receptet som min vän Johanna H lade upp på facebook för någon dag sedan. Super tack för recepetet Johanna, blev verkligen kanon goda bullar och ungarna älskade dem och sa hela tiden - Vill ha MEEEERA!!! :))) Men det var otroligt kladdigt att baka dem...

Degen på jäsning!

Bullarna klara att äta!
Det var allt för denna gång! Nu ska jag gå och sussan lull så att jag orkar upp till jobbet imorgon!Blir ju själv med tjejerna Tisdag till Torsdag denna vecka så det gäller att jag är utvilad så att jag pallar med hämtning och lämning på dagis och allt vad det innebär att ha barn...och så är man ju gravid också men det ska nog gå bra! Vi brukar alltid klara oss rätt bra själva! :) So don't you worry!

1 kommentar:

  1. Vilka härliga bilder på sonen!! Han verkar vara en liten spexare, vill verkligen visa upp sig för sina föräldrar och kan så mycket allaredan.

    Jag önskar Er båda ett STORT GRATTIS!!!

    Ett nytt liv är en stor gåva, så magiskt och fantastiskt.

    Varm kram Lina

    SvaraRadera