fredag 18 mars 2011

Ny frisyr!

Inte klokt vad man hinner med mycket när man inte har något att stressa hem till!

Min Fredag
började som sagt var med en lunch på Cafet nere vid Hägernäs Strand där vi bodde förut. Fortsatte sedan till min frisör där jag fick koppla av i några timmar. Se resultat nedan:

Sedan åkte jag
vidare till Mio möbler där jag inhandlade den nya sänggaveln och sängborden som jag visade bild på tidigare idag. Endast ca 10 dagars leverans tid. Fick också veta att vår soffa ifrån Mio möbler har kommit så det blir spännande att få hem den i veckan! :) Kan visa bild på den senare när den står på plats härhemma.

Åkte sedan
och köpte mig en ny Iphone laddare samt en ny router då vår router slutade att leva här hemma. Så köpte en NETGEAR WPN824N router! Den är nu inkopplad och installerad och fungerar klockrent! Rätt stolt att jag fixade det helt själv. :)

Jag kunde inte heller låta bli
att åka in till Granngården en snabbis och handla lite såjord och fröer! Fastän det snöar så känner jag att våren inte är långt borta så det är lika bra att förbereda lite! :) Hoppas att jorden är ok och att något av det jag köpt kommer upp ur krukorna. Så nu vet ni vad jag kommer att pyssla med imorgon! :)))

Sedan så måste jag väl få visa upp min lilla
kula som jag fått på min lilla mage!
Har nu gjort 17 hela veckor så det börjar att både synas och kännas nu! :)))

Trevlig kväll!
Nu ska jag lägga mig i soffan och slappa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar