onsdag 16 mars 2011

Barnfri helg!

Skönt med Onsdag, menas ju att halva veckan strax är avklarad. I förra veckan blev Olivia febrig igen och medans min man var i Bryssel Onsdag - Fredag på jobb så tog jag hand om mark arbetet där hemma...vab...

Denna vecka har vi dock alla varit friska och glada...Cornelia börjar dock att få lite hosta, bara att hoppas att det inte blir värre.

Nu i helgen kommer jag att få vara både man och barnfri och de ska verkligen bli så skönt. Sist jag var barnfri var 6:e mars förra året så det är ganska så precis ett år sedan nu. Då ordande jag ju med stor fest och bjöd några vänner till Goldenhits och dit åkte vi ju otroligt ståndsmässigt nämligen med fin Limmo..tjooo hooo och champangen flödade! Denna gång kommer jag dock bara att ta hand om mig själv och minstingen som ligger i magen. Bara vi två ska ha en myshelg! Blir lugnt och skönt och satsar på att vara ute mycket, vila och sedan njuta av en riktigt bra tjej film på Lördag kvällen!

Längtar till den 28:e Mars...inte ens två veckor kvar...då ska vi äntligen få veta vad det blir! Pojke eller flicka???

Ska snart påbörja en namnlek på bloggen tänkte jag men väntar lite till! :)

2 kommentarer:

  1. :-) Förnuftigt av dig att ta hand om dig och bebisen. Ofta känner jag mitt i veckan att till helgen får J och S hitta på något så att jag får vara ifred, men sen när helgen kommer vill jag inget annat än att vara med dem.
    Svårt! Man behöver vara själv ibland.

    Jag har en känsla av att ni får en liten lillebror i familjen. Vad har ni själva för känsla?
    Ha en underbar dag! :-)

    SvaraRadera
  2. Min känsla är att det blir en liten kille..men man vet ju aldrig! Huvudsaken att han/hon är frisk!

    SvaraRadera