måndag 28 mars 2011

Min helg med syster Cia!

Lite bilder ifrån min helg med syster i Västerås! Blev ett väldigt spontant besök denna gång vilket också var jätte roligt! Vi hann med en sväng ner på stan där vi båda köpte lite nya vår kläder till våra tjejer! På kvällen åkte vill Jensens och åt och på Söndagen blev det också en hel del handla av!

Min syster på Jensens!


Jag och lilla Julia!


Mina ribs!!!:)))


Tuffingen Julia!


På Söndagen så tog vi en liten utflykt ut till Hallstahammar till en hem och inrednings butik där det fanns allt från hissgardiner, dukar, tvålar och blommor ialla olika slag. Nedan kommer lite bilder:

En fin bro med ett vattenfall bakom!


Vattenfallet!


Ett sött litet växthus!


...och ett till!



Citrus träd!



...och mer Citrus träd!


Helt otroligt vilka Citroner! Visst blev man lite sugen på att ha ett sådant träd i trädgården men tror inte att det skulle överleva vintern...


Coola statyer till trädgården! Me like!


Oliv träd...men de kan se lite tråkiga ut! Kanske är roligare när de kommer oliver på trädet!


Påsken närmar sig! :)


Jag strax på väg hemmåt igen!


Olivia och Cornelia blev så glada när de fick syn på mig och så blev det ett riktigt stort kram kalas! Här fick de prova sina nya sommar klänningar och de passade perfekt men som nu ska sparas till Cypern!



J.Olsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar