måndag 28 mars 2011

Nya soffan och lite annat!

Våran soffa kom förra Torsdagen och vi är verkligen supernöjda! Nu får vi alla plats när vi ska mysa hela familjen! Speciellt blir det lättare med sittplatser när vi bjuder Er på fest! :)
Denna ormbunke köpte jag i helgen i Västerås! Jätte fin och stor!
Köpte även denna vackra blomma som jag inte mins namnet på för tillfället...du kanske vet vad den heter?

Tror inte att jag visat Olivia och Cornelia sänghimlar som de fick av Julia och Isabelle i julklapp!

Cornelias rum!
Olivias rum!

Olivias sänglampa som hon fick av oss i julklapp! Lyser så fint om kvällarna!
Mina kryddor som jag sådde för 2 veckor sedan! De börjar att komma upp nu! :)

...och här med!

Av J.Olsson

2 kommentarer:

  1. Hej moster. Blomman är en hortensia. Kul att jag fick vara med i helgen.

    Kramar från JULIA

    SvaraRadera
  2. Hej Mitt söta Gudbarn Julia! Så roligt att du tittade in här! :) Var jätte kul att du ville hänga med oss! Hoppas vi ses snart igen!

    KRAMAR
    Moster

    SvaraRadera