söndag 27 juni 2010

MIDSOMMAR & 2 ÅRS KALAS!

MIDSOMMAR
Vi har haft en mycket trevlig Midsommar helg på landet. Innehöll allt dvs god mat, dryck, Midsommar kransar, dans runt Midsommarstången, bad och femkamp.
Idag har vi även varit och firat Mille och Oliver som fyllde 2 år idag! Verkligen mycket trevlig eftermiddag med tårta, lek och skattjakt! Skulle gärna vilja ha stannat längre men tyvärr så är det jobb och dagis dag imorgon så man var tvungen att bege sig hemmåt för att ordan lite för morgondagen.
Nedan kommer lite bilder ifrån Midsommar afton!

På Midsommar afton så gick vi ut för att plocka blommor till O and C kransar!

Verkligen en mycket mysig dag!

Stolt far!

Stolt pappa med sina små toooodisar!
Tjejerna hittade en skrinda som de bara skulle sitta i. Nina ville också gärna testa!

Pappa Chrille drar tjejerna i skrindan!

Midsommar bad!

Vad är landet utan gunga!

Alla stora starka karlar!
Glada mammor som firar Midsommar!!! :)))

Olivia busar med lilla Tilda!

Två små prinsessor ute i det gröna!

Farfar ute och prommenerar med barnbarnen!

Midsommarstången med sjön i bakgrunden!
Jag ordnade med fruktstund för barnen!

Olivia och Cornelia kramas!

Midsommar!

Jag

Olivia i gungan!
Cornelia i sin gunga!

Jag och min kära lilla Cornelia!

Jag med mina små ögonstenar!

Iris och Eija på väg

En bild på Olivias fina Midsommarkrans!
Tilda fick också låna den en stund!

Farmor och Farfar dansar runt Midsommarstången med sina barnbarn!

En bild på tjejerna i sina kransar och lilla Felix!

Nu är det slut på dansen!!!

Cornelia och jag!
Lilla Tilda och Catrin!
Cornelia och mormor Iris!

Olivia och Cornelia har fått fiska godis i fiskedamm!

Alla 3 på rad med sina godispåsar! :)

God Natt! Hoppas att ni alla andra också fick en supernice Midsommarafton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar